Summa sidvisningar

onsdag 25 mars 2015

I morgon är en annan dag!!!

Detta har inte varit nån vidare dag. Eller jo....det har det ju på sätt och vis.
Vi gjorde vårt Simman prov och det gick strålande...sen va det seminariet..det gick sämre!! Vi fick inte godkänt vår grupp...första "floppen" i utbildningen!!!!!
Vi tyckte bedömningen var felaktig, informationen dålig...vi vill inte kännas vid att vi misslyckats...haha!
Men det hade vi!
Nu ska det göras om....vart vi ska ta tiden ifrån vet jag inte. Önskar jag kunde trolla lte....
Jag som kände en aning stress inför det vanliga livet med barnvakt till sjukt barn...att få allt att gå ihop.
Men men...vi kör ner skallen och gör om....deppar lite lätt så här på kvällskvisten innan vi tar nya tag.
Jag är helt slut....

Johan och jag kom hem samtidigt och denna BÄSTA man gräddade våfflor!

Nu lägger även denna Bästa mannen barnen och jag ska väl se om jag orkar ta tag i detta som ska åtgärdas i vår "flopp"!!!

Sen har vi "kväll" utan nån träning denna Onsdag...vi brukar ha träningsledigt denna dag!

I morgon är det dagis för barn...även Isolde. Nu är hon piggelin efter några dagar med medicin!
Käre tid en sån sjuk-vår vi haft....
Så mycket antibiotika dom ätit sen jul är skrämmande....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar