Summa sidvisningar

måndag 9 mars 2015

"Känner livet i mig"

När man inte har speciellt mycket tid "över"...det är väl få som har oavsett jobb,yrke,liv. Men som student är det verkligen aldrig ledig....det är det som är tuffast nästan.
Så när solen lyser och ingen eller inget "jagar" mig...då är det ljuvligt!

Marika och Moa kom och det blev en förmiddag på Barnens hus...sen lunch på stan och sen vidare till lekparken och en glass.

Ljuvligt härligt!!!!

När Johan kom hem åkte jag och träna...planeringen sprack med det blev "lyft" för hela slanten...
Det är bra övningar som tar varenda lite muskel i kroppen....
Älskar när jag känner mig stark. För mig är det viktigt!

Nu sover dom små...ja sitter i soffan och gör ingenting!
Varför njöt man inte mer förr när varje dag såg ut så här.....galet!!!!

Att äta glass i solen idag gav ju verkligen vårkänslor.....såna glassar skulle jag aldrig i livet vilja vara utan...inte heller att mina barn inte skulle vara utan. Det finns "moment" i livet som man bevarar.....

Livet är härligt. Det är det tack och lov för det mesta för mig. Men just nu är det så där provocerande perfekt...från tårna och uppåt. Jag njuter av den stunden......tiden....

Nu ska jag hämta mig nåt att äta.....kasta upp fötterna och läsa nåt onödigt skvaller.....LYX!
Man kan tycka vi har nog....uppriktigt sagt....men även denna lille kille får inhalera. Har två snar barn som haft RIKTIGT svår astma som barn....nu är nästa på tur. Men i betydligt mildare form...men det kräver lite planering i vardagen!!!!! Men som synes så fixar Isidor detta galant...som allt annat!!!!



Dessa två ljuvliga tjejer......

Marika och Moa kom på besök. Härligt att vi inte behövde plugga!!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar