Summa sidvisningar

måndag 16 mars 2015

Strålande måndag!

Jag sitter lite och väntar på solen....den syns inte till idag!
I morse kom sonen hit i gryningen...det är dax för 2 veckors praktik för honom som annars bor på skolan i Svennljunga. Härligt att koma ut och titta in i arbetslivet lite!
I eftermiddag kommer nästa son hit för en mammavecka. På rummet ligger två nya tröjor och strumpor + ett ritat hjärta från Isolde. Han är efterlängtad!!!!

Nu sitter jag med siffror, vart börjar jag?
Sen ska jag kolla film....om EKG och Katetersättning....trevlig filmstund!

Ny vecka, det gillar jag!
Lite nystart....

Barnen pigga...jag lite snuvig...Johan glad och nöjd efter gårdagens prestation.
Livet är snäll mot oss all nu...det gillar jag.
Verkar som mars också startat i sjukdomarnas linje för många. Fy,så trist det är. Att Vabba är så jobbigt...vet när jag fick ringa till jobbet och ringa in vab...tyckte det va såååå jobbigt. Nu är det bara jag själv som lider när jag behöver vara hemma med barn.
Kan vara nog så körigt dock....

Hoppas Du får en bra start på veckan!!!!

Så stolt över dig min älskade man....du är en grym förebild på många sätt. Inte bara i träning.....du är så ödmjuk och förståndigt i så mycket. Men du är galet grym på allt du tar dig för....det älskar jag med dig!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar