Summa sidvisningar

lördag 28 mars 2015

Familjen "Morgonpigg"!

Jo,då...kl 6 var vi vakna här. Tur vi somnade tidigt igår. Nu har vi hunnit med både långfrukost och tvätt och Johan står i startgroparna för ett träningspass,jag tar mitt i eftermiddag.

Vi ska åka in till Skövde här på förmiddagen. Måste inhandla lite smått och gott och ta oss en liten utflykt. Att titta på tranorna känns vädret inte så lockande för. Annars är det en lite mysig utflykt!

Jag har sån träningsvärk efter mitt "stakande" igår på gymmet att jag knappast kunde skära ost.
Fy,tusan så bra den tog!

Idag blir det åter igen lite lyft. Känns som det är det jag gör just nu....denna veckan har det blivit mest lyftträning och det tar ju HELA kroppen och det känns.

Nu till er som undrar VAD vi gör där i boxen hälsar vi Välkomna att kika i morgon kl 15.00. Jag tillhör publiken men många duktiga atleter visar sin styrka och kondition. Vi brukar säga det att pratar man om Crossfit utan att veta VAD det efter.....möjligtvis sett nåt Youtube klipp bör komma och titta. Har man harvat i gymmet i sisådär 15 år och behöver en nytändning så är detta nåt att titta närmare på. Även för andra så klart..

I morgon kommer dom köra en RIKTIGT jobbig Wod....det kommer osa blodsmak.....hjärtats slag kommer höras utanpå....det kommer spruta svett.....EFTER det kan vi prata om VAD träning EGENTLIGEN handlar om...;o)))

Nu ska jag ta mina små juveler och tvätta av filmjölken från händer och mun!!!
Den store sonen låter vi sova lite till...förbereder en frukostbricka till honom så här en Lördag morgon!
Långfrukost...det bästa som finns!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar