Summa sidvisningar

måndag 30 mars 2015

Jubel och fanfar en vanlig Måndag!!!

Hej på er!
Jag har precis haft "egentid" (vilket uttryck,vad innebär det??)  på ICA. Det kan vara ren och skär lyx helt ärligt

Idag har jag gjort min första dag på Urologen....kändes som en lugn avdelning....det är ju det mesta om man jämför med förlossningen! När människor upplever att det är "körigt" på jobbet så har jag ibland svårt att förstå VAD dom menar....haha!
Trevlig personal och OTROLIGT fin avdelning. Vi får se vad dessa 3v veckor erbjuder....

Planen,tanken och viljan var ett träningspass. men idag fick jag strukturera om. Isolde hade dans och Isidor trött. Så idag stod ja över och det känns som ett klokt val då jag redan startat upp min rapport som ska in från VFU. Nu pratar vi inte en liten enkel inlämning med 2 små referenser i listan...det är ett minne blott!!!!!
Känner mig nöjd!

BÄST denna dag var väl ändå att jag fick tillbaka "Hemskaste" tentan- resultatet...den trodde jag inte gick vägen. MEN det gjorde den ju....den satt! Så glad jag blev. Vilken lättnad!!!
Inget som släpar...det har banne mig gått som tåget trots det varit tufft!

Ha nu en skön Måndag!
Jag ska inte göra många "knop"!
REDO !!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar