Summa sidvisningar

torsdag 19 mars 2015

Dropptakt,svordomar och fika!!!

God eftermiddag!
Vilket väder....
Hängt ut tvätten igen och det sägs bli vinter i morgon. Ett vanligt bakslag med andra ord...knepigt!
Jag struntar lite i vilket....jag lever lite "livets glada dagar" utan större krav just nu. Pluggar lite lugnt...
Jag for mot Vartofta och Marika på morgonkvisten. Vi räknade....dropptakt,vätskor,spädning,enheter och styrkor. Vi svor...vi sa könsord och vi fikade!
Ganska trevligt när man är två. Just detta är kanske inte vår paradgren direkt....
Ska bli lite spännande att se om det går vägen...ett tag kvar tack å lov!
Eller det SKA gå vägen...jag har inget val än att sätta denna...100% rätt kräver tungan rätt i munnen! Har inga stora förhoppningar att jag klarar det första gången...

Suttit ute med lite papper och försökt plugga  men somnade nästan till en stund.
Tror det är kaffe som fattas nu!
Katten fäller å sätter mig i konstant arbete..denna ljuvliga "ullboll"!

Snart hämta barn och i eftermiddag blir det våfflor hos oss!!!!!

Bra uppladdning för kvällens Spinning!!!!

Jag tar nu snart lite helg.....
Skönt!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar