Summa sidvisningar

måndag 9 mars 2015

Ny vecka!

Godmorgon denna lite lagom tidiga måndag morgon!
Vi är LEDIGA!!!!

När hände det senast?
Sonen har K dag och vi andra tog oss ledigt...inget i skolan!
Känns lyxigt!

Vi ska nu äta en långfrukost och sen ska vi till Barnens Hus med Moa och Marika.

Vi hade en fullspäckad Söndag igår. Jag åkte iväg på förmiddagen och rev av en egen Wod i boxen, mycket wallball och det känner jag denna dag!

Sen tog i oss en cykeltur i det fina men blåsiga vädret. Isolde hon trampade och trampade...lilla stumpan.
Årets första tvätt hängdes ut och livet utomhus prioriteras. Njuter av varenda sekund dessa dagar då solen skiner och det finns lite värme om man prickar strålarna bra.

Söndag betyder också Crossfit här i 3 veckor till.
Så grymma dom är ...och modiga!
Får puls av att bara titta på

Får se hur mycket tid jag hinner lägga på det nästa år har sagt. Men i år var det inte möjligt...på tok för stressad OCH för otränad!

På kvällen vara hela köksbordet fyllt av mina barn utaom den store. Så härligt det är!
Älskar den känslan.

Sen infann sig en konstig känsla när alla barn sov...SKA jag inte plugga nu??? Kan man bara sitta i soffan....blev nästan rastlös. Men sååååå skönt!
Som Marika sa"känns som man tillfrisknat från en lång tids sjukdom"....haha....så sant!

Mitt fina gäng!

Full fart i boxen!


Även Isidor bör ha träningsvärk denna dag.....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar