Summa sidvisningar

fredag 27 mars 2015

Fredag!

Hoppas ni mår bra!
Ser att i är många ,troligen nya läsare. SÅ roligt. Välkomna hit!
Nu är det tenta ångest på Tv4...jag ska lyssna!!!!!
En tjej berättar..."Jag vill hellre hoppa av än att misslyckas". Där är jag inte,men tentor är gräsligt!!!! Jag tänker alltid.....Vad är det värsta som kan hända???? Det hjälper mig.
Psykologens  tips...gå dit och misslyckas...misslyckas och se vad som händer! Det tycker jag va otroligt bra sagt! Det händer nog inte så mycket om man misslyckas....jag står nog inför det ..den 25 april kl 8.15.


Igår kväll fick jag ett ryck efter att tittat på ett konto på Instagram om inredning. Människor har enormt fina hem,ibland ser det ut som ingen ens kan bo så med barn. Små "pryttlar" överallt...vita kuddar...vita mattor. Där får jag lägga ner. Men det är roligt med fint hem. Just nu ser det inget vidare ut här hemma. Det känns rörigt. Men igår 22.30 började jag flytta runt saker här hemma!!!!!

Antar att dom flesta tittar på Berg och Meltzer på torsdagarna. Jag skrattar så Johan skrattar så åt att jag skrattar så jag nästan kissar på mig. Så härliga!!!!

Solen lyser in hos mig lite nu.
Jag ska strax börja plugga,det är Fredagens nöje innan jag hämtar barn och tar Fredag. Fredagsfikat idag blir Ananaspaj!
Det ska fixas under dagen!!!!
Lite sånt här hann vi med innan dagis idag!!!!


Vart tog kattungen vägen?????



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar