Summa sidvisningar

måndag 16 mars 2015

En måndag till ända....

Kväll hos oss!
Jag har märkt kläder...lagt ut kläder och sålt kläder i eftermiddag. Eftersom jag har ett ganska stort intresse för barnkläder så är källaren full av just det. Nu skall här rensas ut...visst kan man skänka,gör det en del också men att sälja tycker jag är bra då jag kan köpa lite nytt åt dom med gott samvete. Har så mycket fina Polarn ,Me and I och Pomp de lux kläder. På lördag är det bytardag och jag brukas passa på att få dit en ganska bra hög!

Efter dagis-hämtning så tog vi en skön promenad. SÅ välbehövligt efter att försökt räkna tal.... Isolde far fram på cykeln så hjärtat är i halsgropen på mig. Så nervös va jag aldrig när killarna cyklade....dom kunde ramla,skaka lite på sig och sen upp igen. DET gör inte Isolde utan då är det "drama" på riktigt!!!!

Idag va det dans-dax för Isolde...lite för sent för henne då hon redan innan dansen börjat visat trötthetstecken.

Jag är nöjd med min träning för dagen i Boxen...inspirerad utav gårdagens atleter....Wallball matades på och även jag satte 50 st.....härligt att ha lite tid för träning nu....lite lyft hann jag ocå med på mina 55 minuter!

I morgon hoppas jag vi kan ta lite sovmorgon faktiskt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar