Summa sidvisningar

lördag 28 mars 2015

En perfekt Lördag!

God kväll.
I soffan sitter vi nu med Isolde...storebror gick upp till datorn och lillebror sover efter att gäspat säkert 10 gånger vid maten.
Det har varit en fullspäckad dag. Vi åkte till Skövde och handlade en del. Jag hittade mig VITA skor..kanske det snyggaste som finns till ljusa jeans....
Lite smått och gott här och var hittade vi.
Åt lunch på Alpina, kanske Skövdes bästa lunchställe!
Träffade Bamse..kramade Bamse...köpte såpbubblor och med såpbubblorna längtade barnen hem.
Sen har det blåsts bubblor här till allt åkte ut på altanen och då va den leken över.
Jag ställde i ordning utemöblerna i hopp om att nuuuu är våren här.
Slutar med att dom ligger i vit snö snabbare än blixten.

Träningen för mig blev riktigt bra idag. Med en Tabata app kan man totalt köra slut på sig. Den appen använder jag flitigt i perioder. Idag fick den bli mitt sällskap...det sätter lite press på mig.
Så skönt pass !!! Sen skulle jag springa in lite snabbt på Ica och fastande med foten i väskan i bak, så där stod jag och hoppade och försökte komma loss i en väldigt underlig position.... det var nära jag slog i backen. På parkeringen fick jag sen tummen upp av en doktor som kunde fått sig ett gott skratt...eller så var tummen för att han slapp rycka in i sin yrkesroll denna lördag kväll!!!!

Vi väntar på Gladiatorerna!
Sen Beck...
Sen sover vi nog!!!!!
Min lilla kyckling!!!!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar