Summa sidvisningar

lördag 14 mars 2015

Är NI taggade!!??

I kväll gäller det....
Blir det JonHenrik?
Jag hoppas så innerligt det. Jag är trött på det andra. Och vad ja förstår efter Olas uppdatering så verkar han bjuda på magi.

Igår blev det fullt hus vid middagsbordet. Gjorde såååå god mat! Det försvann som en löning så det var uppskattat. Vi från gick vår fredags Taco.

Idag åkte vi till Jönköping. Så mysigt....jag fick mig en cykel!!!!
Det blir bra det....vet inte om jag någonsin haft en NY cykel....nu har jag det!!!!
Vi ska snart ut på en provtur.

Idag har vi verkligen shoppat. Barnen fick en del och storebror en del. Lager 157 är perfekt när man har grabbar i 15 års åldern!!!!

Isolde ville äta på restaurang.....vart kunde det bli!?
Jo,då vi hamnade på MAX med var sin hamburgare!

Jönköping är en fin stad och vi gick på stan en stund MEN jääääklar i min låda så kallt det var. Jag hade nästan förväntat mig en kaffe i solväggen där någonstans...det va inte att tänka på. tror inte jag frusit så mycket i pulkbacken ens.

Nu har vi tinat upp en aning och slöar i soffan med en stor KAFFE!

Jag har gett mig själ en present....eller 2. För flitigt arbete och goda studieresultat! :o))))
det bästa inpackning jag någonsin testat. Hört så mycket om den men priset kunde jag inte riktigt acceptera. Nu hittade jag den nåt billigare....
Nu undrar jag varför jag "snålat"....det va det bästa jag testat!!!!

Till Mig från Mig!!!

Visa mat är inget jag gör...tycker själv det är döööö trist att titta på men detta va såååå gott. Enchiladas med kyckling och spenat.....


Fredgasfikat på altanen igår...ljuvligt!

Fixar killen hos oss....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar