Summa sidvisningar

fredag 6 mars 2015

Fredag!

Härligt...nu är den här igen!!!!
När jag drog upp rullgardinen i morse möttes jag av regn. Igår sken solen så man fick lite smak på våren...den är på väg!

Idag blir det en ganska lång dag för småttingarna på dagis, det ogillar jag en fredag. Men idag är det mitt sista ryck!

Träningsvärk från veckan mycket varierande träning. För mig är det viktigt med variation...så va det INTE förr. Då ville jag ha speglar och träna styrketräning. Idag behövs inga speglar :o)...men gärna tunga vikter.Igår va vi på SportGym butiken och det hänger fortfarande Better Bodies kläder och det får mig att tänka på den tiden....då hade jag kläder från det märket för tuuuuusentals kronor. Idag finns det betydligt mer genomjobbade träningskläder måste jag säga....men jag blir alltid nostalgisk blandat med lite olust känsla. Den perioden vill jag aldrig ens närma mig mer. Så sund ja tyckte jag var ...och alla andra. Jag år SÅ rätt...tränade SÅ mycket. det va just det som var problemet!!!!
Ska skriva ett längre inlägg om hur jag känner idag och ut i från mitt kommande yrke!

Jag känner nämligen igen "dom" på kilometers avstånd idag....

Nu ska här pluggas och dricka kaffe!!!!

Det finns nog hopp för tanten även denna gång...med lite tur!
Blev så full i skratt....det va på pricken i mitt flöde utan att det är JAG. Haha...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar