Summa sidvisningar

fredag 13 mars 2015

Efterlängtad!

Denna fredag och denna helg har jag väntat på...efter 3 tentor och 1 seminarium intryckt på 2 veckor och tentorna skrivna på Lördagar så känns denna helg extra härlig...ser att det ska bli sol också!

Nån form av familjeutflykt får det nog bli under morgondagen. Risk finns att jag annars städar,tvättar och sköter det vanliga. Det vill jag inte denna helg !!!!!

Glada pigga barn är lämnade på dagis!
Idag startade dom upp klockan 05.05...en fredag!!!!!!!
Så vi har hunnit en del här på morgonkvisten om man säger så....städat toa,Isidor har duschat i 35 minuter,Isolde har hunnit byta frisyr och kläder 3 gånger...en lång frukost vid Tv och" No stress" här inte.
Men är man väl uppe så funkar det ju.

Lite plugg i solväggen är på schemat för dagen. Just nu är jag så omotiverad vad gäller plugg så det passar bra at tempot är lite lägre nu i 3 v. Annars hade jag nog klappat ihop tror jag....haha!
Så nu njuter jag av lite lugn...en sak att bara plugga för att det är klokt inför vad som komma skall...än att TENTA plugga......fy tusan!
Men nu är hälften  gjord i min utbildning....så snabbt det gått!

Ha nu en fin Fredag och Välkommen alla nya läsare. Ni är massor nu.....ibland slår det mig....shiiiiit...skriver visst inte bara för nära och kära längre. Jag får lite mail och meddelande ibland och jag blir så glad. I synnerhet när jag skriver om sundhet....eller inte sundhet. Vi är många som tröttnat....det märks av vi behöver en förändring!
Blir jätteglad för att ni tar er tid att kollar in här....
TACK!
Fredags "frulle" i soffan. Vardagslyx...långt ifrån resor,SPA och lyx liv. Men för mig är detta vardagslyx....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar