Summa sidvisningar

torsdag 12 mars 2015

Tränings Torsdag!!!

Tittar på Familjen Annorlunda,det är en aning hysteriskt för mig samtidigt som jag kan tycka det är underbart! Vi gör våra val i livet och det tycker jag är häftigt att vi kan välja väldigt olika. Jag har 5 barn.....gudomligt tacksam för det! Varje dag tänker jag på den lyckan....
Men känner mig nöjd så här....
Jag hittade en nya man...mannen i mitt liv och då tog sig livet en kullerbytta och det blev två barn tillsammans.

Vilken härlig dag med sol!

Vi har suttit på föreläsning på förmiddagen ,intressant och svårt...som allt i denna utbildning!
På eftermiddagen var det vårt grupparbete, nu är det klart ...så skönt att beta av ...det ligger lite "för mig"...pricka av,bocka av och ligga i fas...det vaggar in mig i trygghet!
Jag har inte hämtat upp mig från tentorna...långt där ifrån. Känner mig så sliten...alla sitter med samma känsla i klassen.

Hämtade barn i bra tid, blev ett par timmar tillsammans ute...och inne...hänga tvätt.vika tvätt,rensa bland vinterkläder, plocka undan vantar....

Isolde och ja drog mot gymmet...hon dansade och jag körde Spinning och sen kunde jag träna ute i gymmet i 30 min innan Isolde va färdig "dansad". Perfekt tajming på torsdagen nu när det funkar!!
För mig blev det ett ordentligt pass och jag fick lägga mig raklång en stund efter....totalt tömd Att köra både spinning och sen tung styrka tog ut sin rätt.

Nu sover om små...Johan kör sitt i Boxen....Torsdagar är fullspäckade!
Nu kommer en helg utan några direkta måsten mer än fotning och Crossfit!
Ska bli såååå skönt.
Skrivit tentor två helger på raken....

Brillor på =VÅR

Så nära "klackskor" jag kommer.....lyftarskor. Grymt bra!!!!



1 kommentar:

  1. Mina lyftarskor är mina första klackskor i ägo 😉 kram Fia

    SvaraRadera