Summa sidvisningar

söndag 22 mars 2015

Söndagens sjukstuga!!!

God förmiddag.
Denna familj har inte sovit mycket i natt.
Vi har två sjuka barn här!
Båda sover nu....vi borde göra det samma.
Men överdosering av kaffe gör att vi liksom blir lite övertända.
Det är städat i huset...tvättmaskinen rullar med massor av träningskläder....mina skolpapper är fint sorterade i pärmen.

Kom precis in efter att gått "sova vagnen rundan" och kunde konstatera att jag inte frös så här i vintras ens.
Huamej...idag blir det en riktig soffdag!
Det kan jag verkligen uppskatta....
Älskar söndagar också...bra på Tv och mysigt på nåt vis. Söndagen är min nya fredag...jag brukar vara piggare på söndagar än fredagar!


Brorsan ska få vara lite banvakt sen när jag heja på Johan i Boxen.
Den stackarn som inte sovit mycket heller i natt....men han kommer säkert prestera utmärkt!

Det kommer aldrig lägligt med sjuka barn men jag är mest glad över att det är NU...lugnare i skolan och veckan INNAN VFU. Så...det är heeeeeeelt okej!!!!
Så i morgon tar vi en "hemmadag" och jag ska inhandla jäst så vi kanske kan baka lite och fylla på frysen.

Så pigga hoppas jag dom ändå är....
Jag är nyklippt,det åkte av en bra bit. Känns kort....men älskar dessa nyklippta toppar. Lite som en renovering!
Jag vet aldrig hur jag ska ha de...mörkt...halvmörkt. men hamnar alltid här igen. Lång page testade jag men kände lite som ett kort hår på utväxt.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar