Summa sidvisningar

söndag 8 mars 2015

Det är gjort!!!!

Vilken pärs det blev igår....
Det var två stycken ordentligt kniviga tentor....bland dom tuffaste jag sett så här hälften in i utbildningen. Jag skrev konstant i 3 timmar,eller var det mer...minns inte. Det var e ordentlig nervpärs och redan nu har jag SLARVFEL...det får man bara inte ha på tentor. Men så är det...en tankevurpa! När man var klar med den första och helt slut så var det dax för nästa. detta var som Anki sa att lägga i en "överväxel" och nu vet jag att jag klarar även det. Efteråt den vanliga tenta fikan och det var lite oro i lägret. Jag tror inte jag satte både igår...tyvärr....men så har jag känt förr. Men det vara så att Patofysiologin  gick lite åt skogen. Osäker på om det kan räckt. I bland får man ha turen på sin sida! Jag hade satt alla arytmier....alla läkemedel....skillnader på allt mm....tyvärr frågades det inte om det. Då blir man nästan besviken...

När man skrivet en sån här "pärs" så är det som jag skrev på FB ....ett overkligt ögonblick. Som när man fött barn...man undrar varför gubben med hund inte säger "Grattis"...JAG har gjort världens prestation ju...dofter blir tydligare...världen ser annorlunda ut...haha!

Fy,tusan som jag kämpat...gråtit lite.....tagit nya tag...gett upp...

Utbildningen ska nästa år göras om...det var ett smart drag då 40% av Högskolans studenter hoppar av.

Jag åkte ner till Boxen och hejade på Johan och Stefan som körde sin 15.2....så grymma!!!!
Sen firade vi med hämt PIZZA och Mellomys. Räcker perfekt för mig. Dom yngre förmågorna festade loss och det är EXAKT det dom ska göra efter detta. EN del av Högskolestudierna nästan.....

Som efter alla tentor kraschar jag lite...så även igår. SOvit hur många timmar som helst.
Nu är et Vasaloppet och frukost vid TV.
Strax träning för mig!!!!
I morgon har "skolan" gett oss ledigt.....gulligt med tanke på våra 6 dagars veckor  dom givit oss.

Marika och Moa kommer hit!

Ha en bra Söndag!!!!
Snor Marikas bild...ni kan ju läsa själva....haha

I väntan på tenta....då är man inte tuff!

Mycket hår hos flickorna i familjen....hahah




1 kommentar:

  1. Duktig du är som fixat tentor!! Snygg blus var är den inköpt?

    SvaraRadera