Summa sidvisningar

tisdag 10 mars 2015

Hej Tisdag!

Hoppas ni haft en bra Tisdag!
Det har jag med himmel och pannkaka så trött man blir efter en hel dags föreläsning...nu har vi gått in på Mage/tarm kanalen. DÄR finns det lite sjukdomar att tala om ja....där kommer vi möta många människor med dessa problem. Vår föreläsare sa idag när vi ska göra bedömningar "Hör ni hovsteg utanför så tänk häst....ingen zebra"...så roligt! Alltså utgå från det vanliga! Haha...

Hem för att bara kasta in väskan och hitta nåt att äta. det sista gjorde jag inte...inte ens en banan fanns. Ett möte  avklarat också innan klockan 17. Bra jobbat!!!!
Min kära mamma sprang här i trädgården och spelade fotboll ed barnen. Hon hämtade lite tidigare!!!

Nu kommer lite kortare dagar och en ledig fredag!

Ingen träning för mig idag. En skön hemma kväll i stället...minst lika skönt!


Badade barn,nyätna barn och kvällens ugnspannkaka försvann fort!

Nu ska det läggas barn innan jag tar TV kväll och njuter av att bara vara lite!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar