Summa sidvisningar

måndag 23 mars 2015

Sjuka barn!

Å,en sån trist inledning...
Men det är inte så,...inte nåt gnäll!
Vi har haft en hemmadag...jag har rensat i mina garderober...bland barnens udda strumpor...plockat undan kläder som inte kommer användas mer. Så skön känsla och så mycket kläder man hittar som varit bortglömda!
Sen bakade Isidor och jag lite bullar. Han är pigg och rastlös...
Isolde fick besöka VC och ska nu också piggna till.

Så idag blev det en mysig dag ändå. Vi åt bullar uppe i sängen som en picknick...Isoldes önskemål!

När Johan kom hem drog jag direkt ner till Boxen och träna...SÅ mycket folk! Träffade Malin...alltid lika trevligt! Hon är ett konditionsfenomen och jag är glad att hon inte frågar mig om vi ska ta milen.....:O)))

Nu har vi lagt barn och det är Johans tur för träning. Passar mig fint denna måndag....då hinner jag kanske plugga lite!
Picknick i sängen med nybakta bullar är ju inte fel direkt...i min rosa värld!!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar