Summa sidvisningar

fredag 20 mars 2015

ROCKA SOCKORNA

God morgon på er denna Fredag!

Vi startade morgonen med att ha olika strumpor men också om VARFÖR....att det är härligt att vara olika....att det är bra att vara olika...att vi tack å lov är olika....att det är så det ska vara. Isolde drog exempel...vissa har svart hår...vissa är sjuka....vissa gillar fotboll...och vissa kan inte gå. Tycke det va en härlig syn!!!!

Även dagis hade anammat detta och det tycker jag är toppen.

Igår blev det en skön eftermiddag på altanen. Studsmattan är uppe och äntligen kan man vara ute ....och inte frysa ihjäl!
Vi gräddade våfflor här på löpande band. Lyxa till en torsdag lite.

På kvällen va det spinning för mig och dans för Isolde. Jag får 30 minuter över när hon dansar så det brukar bli en bra Träningstorsdag för mig!

Idag blir det kortdag för dom små...jag ska räkna lite.
SEN tar vi helg.....
Ska bli skönt.
Vi ska lämna hur mycket kläder som helst til bytardagen som är i morgon. Ordentligt rens har jag gjort!

Ha nu en skön Fredag och på med strumpor...OLIKA!!!!
"Olika" är härligt...
Även jag ROCKAR idag!

Vi måste få vara olika...i vår familj otroligt viktigt budskap!

Lilla stumpan knappast vaken....

Våffelfest hos oss igår!!!!


Isolde har tjatat sen jul om studsmattan!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar