Summa sidvisningar

måndag 2 mars 2015

God morgon!

Sol!!!!
Hur härligt som helst....
Nu är dom små på dagis, vardagen är nog tillbaka nu vilket ger mig något mer frid i sinnet.
Jag ska börja plugga här strax när jag fått hemmet i ordning igen. Jag kan OMÖJLIGT sätta mig i kaos....det går inte.

Idag har vi seminarium i eftermiddag och vår grupp är kanske inte jätte förberedda inför detta....det betyder att vi ska redovisa. Det kan ju vara lite spännande en måndag morgon efter tenta.

Sitter och tittar på katten som sätter sig i dörren och kollar väder innan han ger sig ut. Han är så fin och jag trodde aldrig man kunde känna sån kärlek till en katt. Jag är så rädd om honom så jag delar hans mat till och med....haha!
Livrädd att han ska försvinna och ropar på honom så fort jag inte ser han.

Nu laddar vi iför en ordentlig tentaplugg vecka och ska fylla den med en hel del träning också!

Mina fina killar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar