Summa sidvisningar

fredag 27 december 2013

20 kg!!!!

God eftermiddag önskar jag från soffan. Lite slö dag hos oss.
Jag gjorde en rivstart efter frukost... dags för träning!!!
Ett bra pass....utan nån vila. Då blir det effektivt och pulshöjande. Lite "allt i ett". En hel del folk och paniken märks på både Fejjan och Instagram. Nu ska julmaten bort!!!!

Är väl bra att man är igång....tycker det är fantastiskt att se bilder på alla dessa tränande människor. Det motiverar mig...när man tränar seriös och målinriktat! Det finns ju en ganska stor  spridning där.

Sen att drabbas av nån "efterjul panik" varar sällan mer än till möjligen 3 januari..om man har tur. Jag har sett det förr....ganska många gånger. Då tar nästa gäng vid...Nyårslöftena!!!!
Lite så fungerar vi!
Jag känner mig väldigt avslappnad och väldigt nöjd med mig själv. Både kropp och själ. En ovanlig känsla att träna utan att hela tiden sträva efter förlora vikt...träna för att bli mer tränad räcker gott och väl. OCH ska jag orka hålla träningen på en bra nivå behöver jag äta ordentligt..! Det hänger ihop...
Visst finns det vätska efter julen, så klart. Lika för alla. Regelerar man sitt kolhydratsintag annars så är det ganska mycket vätska man drar på sig...även om man ätit med måtta. Försvinner när vi hittar rutinerna igen!

Snart drar vi igång med CrossFit.....teknikträning inför detta är det jag kör mest just nu!!!!!!
Det kräver en del....

På 1 år har jag nu gått ner strax över 20 kg!!!!
Det va välbehövligt för att jag skulle må bra med mig själv. För att jag skulle få tillbaka min kropp.

Nu väntar vi på att få gå på bio. Anki längtade efter oss och vi efter henne  så vi åker till henne i morgon!
Mysigt!!!

Annars är tempot i vårt hem ganska långsamt. Vi har haft storebror här på lunch. Isolde beställde soppa.

Allt det vanliga har jag fått ta tag i...tvätt och städ.

Tillbaka till det vanliga livet igen!!!







Pysseldag....





 
GOTT!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar