Summa sidvisningar

onsdag 4 december 2013

"God" kväll!

Kommit hem från ett gott och trevligt julbord med mina arbetskamrater. Trevligt att träffas utanför jobbet ibland.
Årets första julmat...inte den sista.
Jag gillar julmat men kanske inte är nåt jag längtar efter. Omelett och skinka är min favorit!

Min snälla mamma ha varit här med dom små. Men först kom storebror och busade lite. Isidor gör sig "springredo" så fort han kliver innanför dörren och vill bli jagad. Tröttast va nog storebror idag!!

Efter dagishämtning händer inte så mycket mer...vi lekte  och kolla TV. Jag la mig i soffan  en stund.
Man behöver inte alltid hitta på saker...i perioder orkar jag inte hitta på varken det ena eller andra. Man behöver inte det. Ibland vill man och ibland finns ingen ork till nåt sånt. Inget barn i världen dör eller blir skadat av att bara vara i bland.
Idag va en sån dag!!!


Nu ska jag snart lägga mig!
Känns som lite sömn vore bra!
GOD NATT!!!!
En suddig JAG!!! Och väldigt blond....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar