Summa sidvisningar

torsdag 5 december 2013

Håll i hatten!!!

Nu ska det bli lite blåst i håret igen!!!
Jag vill inte sätta näsan utanför dörren egentligen...men ska strax på APT och hoppas kunna hålla mig på cykeln.

Idag va Isidor och jag uppe tidigt. Bara han och jag under en filt!!!! Då är det bra mysigt trots att klockan är "för tidig"! Han är så go på morgonen...sitter som ett ljus i mitt knä.

På förmiddagen fick jag sällskap av Jenny och Jessica. Dom handlade lite Me&I och vi fikade.
Trevliga flickor och mina högskole-planer kan jag verkligen prata med dessa rutinerade tjejer med.
Dom är erfarna och kloka!!!

Sen lämandes dom små på dagis och jag har suttit en hel del med Me&i nu. Fått lite ordning på papper mm.
Det tar sin lilla tid och det blir ibland många kvällstimmar!

Tanken för kvällen är att få lite julstämning!
Vi ska till vårt ridhus och titta på Luciakröning och hälsa på tomten. Men är det allt för blåsigt så tänker jag nog om...

I morgon ska vi dra mot Göteborg. En helg ska vi tillbringa där och jag ser fram mot detta som ett barn!!!!!

Nu ska jag göra det tråkigaste jag vet....PLOCKA ur diskmaskinen!
Brukar "glömma" det och ge den uppgiften till min man...men han är ute på vägen nu och närmar sig Borås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar