Summa sidvisningar

söndag 22 december 2013

En heldag med min man!!!

Sovmorgon i stället för träning idag!!!
Välbehövligt  kände jag.
Så idag fick det bli träning på Ikea och A6. Det kan också kallas träning...nä då det va inte så mycket folk som vi trodde. Det gick bra och har man inga barn med sig så går allt betydligt snabbare.

Vi lämnade av Isolde hos min syster och Isidor hos storebror.
Sen va det vuxentid och vuxenprat i bilen...herregud så skönt!!!!

Ikea är ju såååå bra. Vi hittade lite allt möjligt...onödigt som alltid och ganska bra saker också. MEN för första gången någonsin kom jag ut från Ikea UTAN värmeljus. Men mycket annat i stället!!!
Man vill göra om och fixa till hemma när man gjort ett besök där.


Nu i kväll har vi satt upp lite nya grejer i hallen...haft storebror här som skulle på fest...lagt barn...slagit in lite julklappar. Nu kan det bli jul i vårt hus. Ska bara fixa det sista i morgon!!!!

Johan tränar och jag sätter mig framför Solsidan!!!!

I morgon är årets bästa dag...UPPESITTARKVÄLL med skinkmacka ,julgodis och glögg!!!!
Jag blir som ett barn denna högtid.....
Ikea hade julpyntat på sitt sätt...ingen går obemärkt förbi lixom!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar