Summa sidvisningar

torsdag 19 december 2013

Danföredanföredanföredanföredopparedan....

God förmiddag!!!

Intressant på Tv ...en psykolog berättar om trygga eller ängsliga  barn. Har hört det förut då hela min släkt är psykologer...
Denna glädje föräldrar visar när man lämnar på dagis den första tiden ...INGA problem säger mamma (trygghet) och är väldigt nöjd över det. Detta funderar jag ALLTID över då mina har varit ledsna JÄMT i början. BRA säger psykologen...barn SKA reagera när trygghet försvinner. Detta är så intressant....jag skulle kunna lyssna hur mycket som helst på detta!!!
Det är så logiskt.....

Nu ska jag snart iväg på SKOLAVSLUTNING!
Christel och jag..vi som kämpade med vår matte. Vi grät,vi hade panik,vi gav upp,vi satt dag och natt...vi kom igen.....och sen klarade vi det!!!!!


Vi ska utvärdera våra kurser nu. Vad man tycker. Jag råder INGEN att läsa i detta tempo, så mycket kan jag säga.
Annars är kunskap inte svår att bära som en klok människa sa till mig. Just kunskap kan man aldrig få för mycket av och jag ser så mycket fram i mot Högskolan nu!!!!!

Lägg till bildtext

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar