Summa sidvisningar

tisdag 31 december 2013

GOTT NYTT ÅR!!!!

Hej på er!
Årets sista dag!
Lite vemodigt på nåt sätt.
Jag vet inte vad det är men det är på nåt vis ett avslut...och man har ingen aning om vad det yad året ger.
Det kommer inte bara vara ljuvligt livet....inte enkelt....inte roligt....det kommer vara tuffa saker som händer, tråkiga saker och jobbiga saker.
Det ÄR livet!
Jag önskar ibland ge mina barn den där spikraka vägen...att dom inte ska behöva gå i genom jobbiga saker...sen tänker jag till och inser att det är Livets skola!
Lika för alla!
Uppdateringar om det bästa året är som en strid ström.
Mitt har varit blandat...som för oss alla!

Året började riktigt tufft för oss med en väldigt väldigt sjuk Isidor. Hela hans första år va mitt livs största prövning! Jag fick lära mig hantera sidor jag inte trodde jag hade...jag fick tänka saker jag aldrig varit i närheten av .
Men vi har haft varann....tack å lov.
Sen lättade livet framåt våren....sommaren blev jättebra. Vi åkte till Turkiet. Jag började plugga i augusti och Isidor började dagis....
Jag lyckades detta år tappa 20 kg...träna och slet som ett djur. Det ÄR så...det är inget att försköna!!!
Man kan gå ner i vikt mer njutsamt....jag vet! Men att få till träningen va för mig mer viktigt. Jag vill känna mig tränad!!! Inte smalare och otränad!!!

2014 startar ett nytt kapitel.
HÖGSKOLAN!!!
Häftigt och lite overkligt!


Idag började jag dagen med att avsluta träningsåret med SPINNING:
Sen en cykeltur till stan och nu är jag omgiven av ALLA mina barn utom den store...som ska på fest.
Idag krävs det föräldraansvar om någon dag på året!
Jag tänker skjutsa...sms,ringa, hämta  och va dööööö besvärlig!!!!
Det vet dom!!!!!

Nu ska jag snart börja Nyårsfixa här hemma!!!!
Hoppas du får ett bra Nyår!
Inga Nyårslöften för mig!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar