Summa sidvisningar

tisdag 3 december 2013

Julbadet och inredning!!!

Vi har besökt badhuset i eftermiddags. Väldigt  lite folk tack å lov. Tycker badhus är sådär....nakna människor på rad i en dusch. Jag är inte bekväm!!!
Idag hämtade vi Vera på fritids och hade med oss henne. Smidigt att ha två stycken som leker. Jag simmade lite i barnbassängen när dom lekte...runt ,runt. Simning måste vara grymt bra, skonsam träning. Men så förbaskat tråkigt tycker jag. Jag har simtränat när jag va yngre...längd efter längd på lördags morgon kl 9.00. Tror jag fick skräcken under dom åren.

Annars är det mysigt att bada,basta och fika efter.

Hem och lagade mat. Victor kom också....ser honom mer nu än under alla år han bodde hemma.Tycker det är så roligt att han kommer och gör oss sällskap!!!

Nu i kväll åkte vi iväg 4 tjejer och besökte en så fin inredningsaffär. Ett litet hus fyllt av julkulor,ljusstakar,granar,belysning och röda tomtar!!!
Så fint och mysigt!
Fick med mig en påse hem med silverkulor och istappar i glas.

Jag ska jobba i morgon...vi är trötta här jag och min man!!!
Förstår inte varför...men jag har nån form av december-trötthet!!!

Det är ju NUUU man bör piggna till!!!!

Nu ska vi kolla CrossFit Games!!!! DET är väl tränade människor det.....


Lilla "pysslan"!!!! Målar,skriver,ritar och pärlar JÄMT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar