Summa sidvisningar

söndag 1 december 2013

Jag har ett resultat!!!!!

Då har jag avslutat ett halvhjärtat försök med Fintnessfighten...3 för året!!!
Jag har slarvat  lite då och då ,tränat sämre än vanligt! Med allt som va i skolan så gjorde jag det som va rent fysiskt möjligt för mig utan å slå pannan i väggen.
Gick bra ändå....
Det blev 4,7 kg!!!!!
Galet bra.
Jag jämför mig bara med mig själv..förändringen. En mager människa uplever mig som tjock antar jag. Men vet man utgångsläget så är jag nog ganska normal vid detta laget...för att fött 5 barn!!!!!

Jag ska nu hålla detta över julen är min plan. Det ska gå!!!

Nu har vi varit på Isoldes dansuppvisning!
Huuur söta som helst!!!!
Fantastiska Athena har gjort ett grymt jobb med dessa små.
Tycker upplägget är så genomtänkt. Lek och rörelse i tidiga åldrar måste vara det bästa. Att fortfarande få chans att leka....
Jag är inte mycket för detta med att i tidiga åldrar börja ta saker på allvar!
Det är inte i denna åldern det ska ske.
Det SKA vara lek lääääänge till.
Jag har sett hur det blir när man för tidigt tar ifrån dom glädjen i träning. Låt det vara roligt.

Pinsamt att jag inte tänkt på nån form av "tack" grej till Athena. Jag brukar alltid hålla i sånt på såväl dagis som andra avslutningar. Tycker det är viktigt att visa uppskattning för människor som ger sin tid till oss! Som lägger ner arbete och tid....
Hör lixom till !!!
Får ta tag i det i veckan.
Hon är så grymt duktig!!!!!



Inte lätt för er att se...inga före bilder! Men men.....
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar