Summa sidvisningar

måndag 23 december 2013

Pepparkaksgumman redo!!!!

Jorå, brun är jag efter dagens spray tan...så brun att jag knappast vågar gå ut. Så där lite för brun för både ålder och hårfärg så att säga...lite VARNING på mig ...haha!!!
 Ändå tog vi en promenad till gymmet för lite julfika och kollade in pappa som tränade. På ett gym får man vara brun så det va okej....haha!

Fick en fin julklapp från våra gymägare. Tusen tack!!!

Vi är redo här hemma....I kväll blir det griljering av skinkan..eller skinkor!

Sen ska vi mest bara sitta vid Tv och mysa i kapp med julgranen .

Jag va ute och gick med Isidor nu och kunde titta in i husen...så mycket ljus....så mycket förväntningar nu.
Isolde frågar och undrar om julen nu.

De allra flesta av oss har möjlighet att köpa julklappar till våra barn...men inte alla. Men ensamhet gör mig knäckt...att människor är ensamma. Det gör så ont i mig.....att det sitter människor denna högtid ensamma...lite julmat ....och ensamhet!
Fy....så hemskt!!!
Minns när jag va ensamstående, firat med släkten...sen skulle alla vidare..jag åkte hem....bara det va jobbigt!!!!

Nu har jag LYCKAN att alltid ha barn ...alltid. För mig är det sån total lycka så det är svårt att beskriva när det för många är självklart. Men är man separerad så står man inför andra saker. Jul är en sån sak!!!











Nu ska skinkan fram!!!





2 kommentarer:

  1. Vart gör du sprayningen? Finns det på nån salong i stan? Kunde ju va ett bra sätt att få lite färg på denna bleka kroppen! Pris?

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag gjorde det hos Evelina Malmberg. Superbra!!!!!! 250 kr. Men hon hade specialpris nu...Gå 2 betala för 1.

    SvaraRadera