Summa sidvisningar

fredag 20 december 2013

Mitt i julstöket!!!

Jag har arbetat några timmar på morgonkvisten. När jag kom hem så gick dom fortfarande i pyjamas här hemma. Härligt med ledig dag.
Igår va jag så skrämmande trött här så Johan va i chock. Jag somnade sittandes i soffan vid 18 tiden...trodde jag skulle bli sjuk.7
Christe loch jag va på "skolavslutning" för Komvux elever och jag kunde stolt berätta att mitt slit lönade sig och att jag kom in. Fantastiska lärare och många kramar blev det. Fina ord som gjorde att jag med stolthet börjar Högskolan.

Nu har jag städat båda våningarna. Just övervåningen där vi bara sover städas inte allt för ofta ska erkännas.

Isolde och jag ska snart JULHANDLA...en lååååång lapp är skriven!

Idag ska vi ha en mys eftermiddag och hyra Sune i Grekland...jag vill så gärna se den!!!!!

Då ska vi krypa upp i soffan allihop med lite julgodis !!!!

Nu har vi bara helgen kvar och en månad sen är det dags för firande i dagarna tre!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar