Summa sidvisningar

måndag 23 december 2013

Kroppslig balans!!!!

Jag har gett min man sovmorgon...lipat till Julkalendern ,tränat och fått fin brunfärg sprayad på kroppen. Nu är Sussi och jag bruna till jul!!!!

Så skönt att träna på morgonen ,jag tycker det passar mig bäst. Idag va det åter igen marklyft. En bra övning som tar det mesta på kroppen.
Denna tid på året prioriterar jag mycket träning faktiskt. Man äter mer....mer av fel....fel tid...ingen större ordning. Jag märker det så tydligt ,jag får ont magen när jag slarvar för mycket!!
 Då känns det bra att få lite balans tycker jag. Att "lägga" ner helt över jul finns ingen anledning till...tycker jag!!!!

Nu ska jag ta dessa små och åka till stan. Vi har lite att fixa.
Storebror sover hos oss  ...fest igår. Undra om man ska väcka honom kanske!!!

Annars blir det en hemmadag hos oss!

Städa lite behöver vi!!!
Men det varar ju bara nån timma så kanske det får bli ett kvällsprojekt när i alla fall lillebror sover.

Nu njuter vi av denna danföredan....
Julledigt??? Mer tid för träning....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar