Summa sidvisningar

tisdag 17 december 2013

Jul-Tjock!!!

Jaha ja...kanske inget nytt.
38% går upp ca 2 kg under julen.
"Vi" som tränar går upp mest....
Okej, det tror jag säkert. Låter ju mycket och det blir många + kilo för Sveriges befolkning.
Jag rycker på axlar,...drabbar mig också säkert. Då får man slita lite under januari i stället...eller hålla igen över julen. Jag vet vad jag väljer!
Jag ska träna hela julen är min plan...precis som alltid. Inget konstigt!
I år ska jag träna med Ylva mellan jul och nyår. Ylva är en grym tjej en gammal vinnare i Body Fitness. Ska bli roligt!!!!
"Ge mig vad jag tål" skrev hon till mig på Fejjan...undra vem som lär få slita!!!! Troligen jaaaaag.

Idag fick jag väcka Isolde i stället. Hon är förkyld och verkade helt färdig! Sov så gott! Men hon piggnade till och nu är dom på dagis. Känns som alla är lite trötta i detta mörker. Mötte några dagismammor i mörkret utanför dagis...alla lika trötta!!!!
 Ska förbi skolan nu och sen några arbetstimmar på gymmet.
Lunch med Sussi och sen bringa lite ordning på Me&I...jag slutar som säljare och ska nu sälja av min provkollektion.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar