Summa sidvisningar

torsdag 5 december 2013

Jag laddar....

I år har jag hållt mig länge!!!
Jag brukar vid denna tiden gjort en hel del julgodis . Som jag sen får tejpa igen i kylen för att inte äta i tid och otid. Men en liten tejbit kan man alltid pilla upp...och tejpa på en ny. Är ju inget stort problem!!!
I år laddar jag lite. Nästa vecka ska jag göra något....sen blir det närmare jul.
Det blir  inte så många sorter. Det blir favoriter...
Såg att lussekatterna va slut nu.
Vi har haft mycket "fika-dejter" det sista och då försvinner dom.
Ska baka saffransbullar med mandelmassa på söndag tror jag.

I år ska jag nog göra Nutellafudge och Lakritsfudge, "Strykande åtgång" och Mozartkulor!!!!

Har DU nåt roligt recept att dela med dig av vore jag jätteglad!!!!!!
Isoldes första jul!!!! Jag fick frossa i julklänningar,lackskor och strumpbyxor!!!!!!!!
Isolde och Isidor är så olika. Både till sätta och utseende.....finns ingen likhet alls på dessa!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar