Summa sidvisningar

tisdag 3 december 2013

Bäst i STAN!!!!

Hej på er!
Blåsigt idag.
Jag har jobbat på gymmet idag på förmiddagen . Kört två stycken pass!
Så roligt . Jag är ju "vikarie"....passar mig bra.

Mailat svenska uppsatsen...
Snart ska jag hämta barn på dagis.
Vi ska åka och bada ,men först hämta upp kusin VERA som vi lånar idag!!!!

Igår gick vi en sväng i vår stad. Den är liten men vi har det mesta ändå. Vi kollade julskyltning och då slog det mig...vilken chans för julhandeln nu att visa det bästa man har!!!! Så vi kan julhandla HÄR och inte åka iväg,man ska ju försöka gynna sin stad. Bästa  tillfället....många hade skyltat så fint.....man får den där julkänslan som man är ute efter. Sen ser jag i ett fönster...skrynkliga kläder på dockorna och allt bara föll. Varför gör man så??? Varför anstränger man sig inte denna tid på året när man har chansen...????

Sen tog vi en promenad ner till Lidéns!!!
Nu snackar vi......nu snackar vi detta med att kunna sin sak på RIKTIGT!!!!
Herregud,så mycket fint på ett och samma ställe. Blir helt sjuk där inne....jag vill ha ALLT!
Dom får till det så där som man önskar man skulle få till det men aldrig lyckas. Jag bara sa till söta
Maud hur jag tänkte och VIPS så hade hon löst allt åt mig i en påse!!!
Sånt gillar jag....
Jag är inte pysslig...jag kan inte sånt. Då kan man få hjälp och tips utav dom som har känslan för detta!!!

Så mycket jul och julkänsla och en fantastisk service. Kolla in :
HÄR




I all enkelhet...men så fint!!!!!

2 kommentarer:

  1. Tänker precis som du med julskyltning och jag tycker det känns lite som att man är oengagerad som säljare/butiksägare om man väljer att faktiskt ha skrynkligt och haffsigt i sina fönster. Håller med dig om Lidéns såklart, fantastiska fönster och butiken är underbar liksom personalen. Är kanske lite partisk som sambo till Fredrik men ne jag tycker dem är grymt duktiga ändå!
    http://www.lidensblommor.se är hemsidan som jag vet att dem håller på att uppdatera men en hel del fina bilder från butiken finns på inspirationssidan:)



    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, dom är helt makalöst duktiga!!! Tusen tack för adressen...den lägger jag in!!!!!

      Radera