Summa sidvisningar

måndag 9 december 2013

Lucia,tomtar och sång!!!!

Kollar det bästa som finns på Tv just nu...Morden i Sandhamn!!!

Fick till ett effektivt träningspass idag. Lite handstående (japp, det är bra träning),lite rygg...lite ben och lite armar. En salig blandning!!!!

Idag fick jag bokstavligen "klämma" in ett pass. Ibland är det svårt men jag brukar prioritera det!
Sen va det bara att slänga sig hem och fixa inför kvällens Luciafirande!!!

Farmor och Farfar kom och även storebror. Mysigt att ses även om det idag blev snabba ryck.

Så otroligt gulligt luciatåg idag. Dessa små bäbisar i tygluciakrona och små Nissar med tomteluvan på svaj!. Det blir lite som det blir med alla dessa barn. En del tröttnar och gråter för full hals...en del blir helt förstelnade...en del sjunger för fullt.
Jag fick låna supergulliga Alice en liten stund....ljuvliga bäbisar. Isolde tycker det är mysigt med bäbisar...OCH deras nappar!!!!
 Det är en höjdpunkt detta luciatåg!!!
Sen serverades det skinmackor!!!

Tomten kommer alltid också..det är spännande så klart!!!
Den jag "hotat" med sen i augusti när jag behöver nåt att ta till!!! Haha...

Svår sövda barn...lättsövd mor!
Nu har jag vaknat till!

Johan tränar.
Uppe hostas det . Känns som alla är lite småkrassliga nu.
Vi har klarat hösten otroligt bra. Hoppas det håller i sig!!!!

Nu ska jag kasta upp fötterna i soffan!!!!
Barnens föräldrar på bild!!!!




Storebror är bra!!!!

Heja mig!!!!



2 kommentarer:

  1. Fy farao den tomten hade mina barn aldrig gått fram till såg inge vidare snäll ut den masken...
    Fia

    SvaraRadera