Summa sidvisningar

lördag 14 december 2013

En doft av jul och massor av kul!!

Vi är slöa här idag. Vi ligger lite här och var i vardagsrummet. Isolde har fått Lördagsgodis och kollar på "Baribie" på Tv,Isidor sover,jag bloggar och Johan läser Biltidning. Åååå,så skönt!
Jag gillar fart och fläkt men också såna här dagar.
Vi har varit ute...gick till stan...blött å kallt! Kalas-paket fixat inför eftermiddagen.

Jag ska snart jobba....
Köra Isolde på barnkalas först.

Jag sprang in i vår mysiga lilla butik "på vägen hem från stan" ligger den...så mycket fint!!!
Köpte 2 doftljust för 39kr st....julkryddor luktar det. Bra pris att bränna upp känner jag!!!

Lite annat blev det också...
CL.OT heter den...så gullig liten affär!!!

Vi hoppas att julklapparna är klara...men som alltid springer man där sen...en till den...en till den...så är man igång igen.
I år har vi nog ändå dragit ner lite till.
Tycker dessa barn får så mycket resten av året också faktiskt!!!
Vi vuxna spelar julklappsleken och det är nästan roligast på hela julen tycker vi alla. Då helt plötsligt är en liten tvål värt såååå mycket och vi tjejer kan bli som tokiga för den där lilla tvålen.

Jag har sån träningsvärk att jag tror jag får ta en Alvedon....andra gången i mitt liv för just den värken. Lite "berg-spinning" under veckan också ....det va mer än ben/rumpa fixade!!!

Snart dags för lite kaffe hos oss. En lussebulle också....
Mysiga Lördag!!!



Doft av jul i vårt hus!!!


Mannen i mitt liv!!!! Det bästa som finns.....









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar