Summa sidvisningar

måndag 16 december 2013

Älskade Måndag!!!

Jag gillar Måndagar...ny vecka!!!!

I natt har lillebror varit vaken ...vid04.15...den hemskaste tiden för mig att bli väckt!
Han somnade om och sov till 8.30.
Isolde och jag hann både äta frukost och fixa hår innan han vaknade.

Sen kom gulliga Emmelie hit med sina små...Alfred och Alma! Vi har en stor låda som räddad många rastlösa timmar hos oss. Där i va hela gänget och lekte. Jag blev av med lite kläder på Me&i stången också.


Nu har jag städat upp lite....den glittriga renen jag köpt gör att hela vårt hem är täckt av glitter...

Isolde och jag ritar.
Dom är förkylda dessa små..rinnande näsor är vi inte längre vana vid. Dom är verkligen aldrig sjuka...längre. Isidor verkar haft sitt...underbart skönt!

Vi har inga planer alls för denna dag.
Kanske vi skulle baka lite saffransbiscutti...aldrig gjort det men det verkar ju både gott och enkelt!!!

Tror det blir en riktigt hemmadag här annars. Känns som vi behöver det denna måndag.

I kväll ska jag träna...löpbandet ska skavas på och ett riktigt bra AXELPASS!!!!!
Rita och pyssla...det bästa som finns!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar