Summa sidvisningar

söndag 15 december 2013

Tredje advent!

Kväll i vårt hus. Vi har kollat Solsidan och skäms lite...det är så där "på gränsen pinsamt"...men så bra!!!!
Jag har gjort min jobbhelg!

Här hemma har dom haft det bra..klarat sig bra utan mamma!

Jag cyklade iväg i morse i regn.....ljus i vart hus och mysig väg till jobbet. Känns inte som julafton snart!!!

Vet inte nåt bättre än att komma hem efter en jobbhelg....som jag saknat!
Igår va dom och titta på en CrossFit tävling. Just det va trist att missa.

Jag va bara hemma och åt lite. Isolde åkte till kusin Vera och lekte. För mig va det träning!!!!

Jag sprang på löpbandet...lätta kilometer idag. Jag har slagit av på tempot lite och då går det sååååååå mycket lättare. Jag får öka lite i taget i stället.
Sen blev det lite andra övningar...ordentligt uppvärmd.

Lagat lite god goda mat i kväll och vi kunde sitta ner ihop och äta.
Dock fick vi lägga "Trötter" innan...han höll knappast ihop lille gubben!!!


Ledig dag i morgon!!!
Inga planer alls.
Vi tar väl dagen som den kommer!!!!

Julgran ska inhandlas i morgon...och kläs under kvällen!!!!!
Hoppas jag får bestämma liiiite i år....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar