Summa sidvisningar

onsdag 18 december 2013

Vem är han???

Isolde frågade mig idag vem han är egentligen...T O M T E N!!?
Det kan man undra...haha!

Hon räknade på fingrarna nu innan hon somnade hur många dagar det är kvar. SÅ mycket förväntningar!!!!
Jag minns känslan!!!!
Kommer ihåg att jag dagen innan julafton alltid badade bubbelbad och tvätta håret med öl-shampo. Vet inte varför jag minns det så tydligt...ju äldre jag blev så byttes nog öl-shampot mot Jane Hellen!
Sen va det skinkmacka framför Uppesittarkvällen på Tv. På morgonen smet jag och min syster upp och i hallen satt en utklädd tomte. Vi va livrädda och JAG lillasyster fick alltid gå fram till den först...storasyster hejade på bakom. Ett paket fanns det bredvid honom....LYCKA!!!!!!

Jag längtar också efter julen.
Mest efter dagen innan faktiskt!

I år ska inte jag och Johan köpa några julklappar till varann. Gör mig inget att sitta utan. Det är barnen vi prioriterar.

Vi har haft en lugn eftermiddag. Min mamma kom hit ...hon va "barnsjuk" och då kommer hon. Lyckliga barn när mormor kommer!!!!

Jag har tränat...marklyft och axlar....helt slut efter!!!! Inte många övningar men ack så jobbiga.
Träningen går bra nu och jag fick lite extra kick när jag fick besöka vår nya CrossFit lokal. Herregud så bra det blir!!!!!!!!!!

Nu ska vi slå in julklappar....får bli Johans uppgift i kväll.
Resten av "julen" ligger alltid  på mig så nu har jag satt han i arbete!!!!
I kväll orkar jag inte mer än nöta sofftyg faktiskt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar