Summa sidvisningar

tisdag 10 december 2013

Huvudet ner och fötterna upp!!!!

God morgon!!!

Vi fick ställa klockan idag för att få upp barn till dagis.
Trötta barn är nu på dagis.
Jag ska jobba på gymmet om en stund...pass ska köras.
Johan har åkt mot jobbet men ska stanna till i Borås på Didrikssons utförsäljning. Regnkläder behövs året runt!!!!!!


Igår va det tur att ingen såg oss här hemma. Jag i fin skjorta och tighta jeans...Johan i bara kallingar till slut. Vi tränade lite teknik. Johan ska snart utbilda sig till CrossFit instruktör och han är helt "såld" på detta. Han kollar in allt som har med detta att göra.
Så på huvudet stod vi här igår i en märklig position...jag skattade så jag höll på att kissa ner mig här.
Jag är gammal gymnast och har en fördel i CrossFit att jag har ganska bra kroppskontroll och är smidig. Sen är inte fördelarna fler. Inser att jag inte alls är så stark som jag tror....inte där jag behöver vara det i alla fall. Min man är inte smidig med grymt stark. Vi borde mixa oss två!!!! Då skulle det bli ruggigt bra!!!!!

Nu har jag hämtat en spark som jag köpt. Så klart att all snö nu smälter bort. Provkörde lite i backen här...hej och hå vad det gick!!!!
Min kompis på gatan när jag va liten hade en sån....jag va alltid så avis på den där sparken.
Nu har jag en vid 38 års ålder!!!!!
Eller Isolde...

Lucia veckan...stämningsfullt!
Speciell tid.

Dags att byta om....förbereda dagens 2 pass.
Vi bakar inte bara hos oss...vi "bakar" upp mot taket också!

Sånt här ägnar vi åt oss vid 22.30 på kvällarna!!!!!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar