Summa sidvisningar

onsdag 18 december 2013

Har känslan infunnit sig hos dig???

Vi vaknade lite sent i morse. Eller det va ingen fara på taket då jag jobbar hemma med Me&I idag och sorterar och grejar. Men man blir alltid lite stressad när man ser att kl är 7.45 och vi tänkte vara på dagis 8.00.
Men vi kom i ordning!!!

Den där julkänslan har inte infunnit sig hos mig alls. Gick en sväng på stan idag för att se om det kunde hjälpa....lite blommor på torget och fina skyltfönster hjälpte inte.
Det är snön som fattas oss nu!
Annars har jag inte hamnat i julstressen....gör sällan det!

Jag njuter av lite extra ledighet nu. Direkt efter jul börjar jag jobba fram till Högskolan börjar. Mastodontpass kan jag lova!!!!

Jag är inne och jobbar "extra" nu också men då kan man själv välja lite!

Lite nytt julgodis har jag testat...laktitsfudge!
Mycket gott men ack så mastigt det är. EN bit räcker av all fudge sen är jag nöjd.
Idag va jag tvungen att hoppa upp på vågen...lääääänge sen jag vägde mig nu. Förvånad och lättat...jag ligger kvar på exakt samma vikt som när jag avslutade mitt halvhjärtade försök med  FF.

Vi kommer fira jul hos oss och vi blir mycket folk så då kommer allt mitt julgodis gå åt...som alltid slängs det sista sen. Men lite ska vi ha till UPPESITTARKVÄLLEN dagen innan Julafton!

Jag ska snart hämta mina små...längtar efter dom!
Vi ska ge oss ut och gå en stund.


Jag lägger nu alla 1000 papper åt sidan och kan lägga ner Me&I pärmen i källaren!!!
Det har varit roligt men nu kommer jag få lägga ALL min tid på skola och barn...och träning!
Det ska väl kunna kombineras...många andra som klarat!!!!

Detta är jul för mig...filmjölksbröd med lingon. Lite allt möjligt i....linfrö och lite "jox".

Lakritsfudge med flinsalt!!!





2 kommentarer:

  1. OJ vad gott det lät! Skulle önska recept på både bröd o fudge!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa. Det ska jag fixa!!!

    SvaraRadera