Summa sidvisningar

söndag 8 december 2013

Sköna Söndag avrundas....

Kollar Solsidan och dricker glögg.
Jag klev iväg i full vintermundering här i eftermiddags och gick mot gymmet. Ett härligt gäng gjorde mig sällskap och Julmusiken är populär i dessa tider. Härligt spinningpass som denna kropp idag behövde efter en helg med HELT fel mat för mig och på tok för mycket godis och pepparkakor!
Värt alltihop...inget snack om saken men det känns lite extra skönt att få träna ordentligt efter en sån helg!
Det ska bli en bra träningsvecka har jag bestämt!
I morgon bitti ska jag vara på gymmet tidigt.

Tog sällskap med Frida hem idag ...vi fick stötta oss på varann i halkan.

Här hemma hade det bakats pepparkakor. Några stackare blev det över.

Vi har du pyntat dom. Mycket glasyr blev det.

Vi har inte gjort så mycket mer idag. Så skönt....hann inte baka lussebullar. Det får bli i morgon!
I morgon ska vi göra lite julgodis.
På kvällen är  det Luciafirande...vi har bjudit hit farmor och farfar.
Bästa Luciatåget som finns. Alltid så mysigt och fint! Små och stora barn...sånger är övade i flera månader och förväntningarna höga. Tomten kommer nämligen!!!


Isidor flyttar om och det lilla Jesus barnet hittades i ljuslyktan nyss....


Vi har mycket att så i med våra bäbisar på dagarna....

Den onda Pippi har flyttat in hos oss....den ser hemsk ut!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar