Summa sidvisningar

torsdag 12 december 2013

Lunch i burk...

Precis slängt i mig en "lunch i burk" från Ica. Deras plocksallad har räddad några dagar för mig då jag verkligen inte tycker om att laga mat till mig själv. Då är det bättre att köpa en sallad....som för övrigt är hur god som helst.
Sallad och sköljmedel och en påse clementiner. Favoriter allihop.
Sköljmedel väljer jag mer noggrant än avocado....

Jag har idag åkt buss....nu vet jag vart mina 3 år kommer tillbringas framöver. Många byggnader....hur ska jag hitta????
Och buss kommer jag få åka tills jag tröttnar. Annars ett så smidigt sätt...man kliver på en varm buss och sätter sig.
Avkoppling för en småbarnsmamma!!!

Ska strax på jobb möte...troligen mitt sista då. Konstigt!!!

I morse va det så mörkt när vi vakna så jag trodde inte det va möjligt att kl va 07.00,...kändes som mitt i natten. Till och med tyst ute! Bilarna brukar jag höra vid det "åka till jobbet tiden".
Vi kollade på Adventskalendern. Jag har verkligen problem när jag ska hjälpa Isolde att öppna luckan...om vi inte gör det samtidigt som programledaren. Jag ser inte !!!!! Så svårt att hitta siffran....

Kanske är en mening med att dom gjort det så förbasakt svårt...

Nu ska jag leta upp tomteluvan till kvällens luciatåg. Undra var den tog vägen efter måndagens lucia. I en leksakslåda troligen. Får gå på jakt!!!!

I kväll ska jag se om jag kan komma iväg till gymmet. Eller om jag kanske ska ge mig ut å springa en stund. Det sista lockar inte alls. Men ibland ska man göra det som man är sämst på..därför vore det bra!!!!
Veckans planering av träning har jag följt...lö-sö blir veckans vilodagar!

Mysigaste morgonstunden...vår lille plutt! Han är verkligen inte stor denna gosse även om han på denna bild ser ut att ha 2 m ben under filten! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar