Summa sidvisningar

lördag 28 december 2013

Grislek och frisk luft!

Isidor leker med en gris, han är helt inne i denna leken...den äter och han smaskar...sen kör han lite bil med den. Jag kan bli sittandes och bara titta när han leker. Han pratar inte mycket alls men har sina egna små knep för att vi ska förstå. Vill han nåt hämtar han oss...drar oss i handen eller slår mot golvet om vi ska sätta oss.
Han lilla lilla mun är så koncentrerad...underbara goa lilla Isidor. I bland svämmar det över...jag kan pussa honom tills han blir tokig...helt galen på mig, men jag MÅSTE!!!!

Lite tidigare morgon idag...
Blir bra för att återgå till rutinerna igen.

Vi har varit ute hela förmiddagen. En promenad till stan...lite fika....lite handling och sen en rask promenad hem.
Frisk luft behöver vi...varit ganska dåliga på att vara ute i jul. Inte lockat direkt.

I eftermiddag ska vi koppla på vår cykelvagn och åka hem till Anki. Den är guld värd för mig när jag ganska ofta är utan bil. I bland har man inte tid att gå ...det tar en stund med en nyfiken 4 åring.

Just vardagsmotionen får bli det som blir denna helg. Jag har sån träningsvärk så det hade ändå blivit en vilodag.

Men när jag har vilodagar längtar jag efter ICKE vilodag!!!!
Dagens fika stund...2 bett på en chokladboll....resterna blev mina...som vanligt!!!!!!
 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar