Summa sidvisningar

lördag 14 december 2013

START av dag

Hej på ER!

Nu har jag gjort dagens träning...med barn runt benen...på benen...under mig och över mig!!!
Även det funkar!
Det blir vad det blir och det är bättre än valet att inte göra något alls.
Tränade på gymmet igår kväll och det har gett mig träningsvärk från H****** kan jag lova!!!
Utfall med viktplattor (gående) är som Johan säger den bästa övningen!
Håller med!

Sen lagade vi mat och såg på film när vi nattat barn. Storebror kom på besök och busade upp mini-myran så han somnade innan han druckit ur vällingen !!!

Nu leker vi med dockor,äter clementin och bara slöar!
Vi kollar ut och det ser inte ut som det härligaste decemberväder vi kunde önska oss.
Men vi tar oss ut ändå en sväng.¨
Isolde ska på barnkalas i eftermiddag...jag ska jobba!!!!

Ha nu en bra Lördag!!!
Är ni redo barn?????+
 
God morgon från OSS!!!!




 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar