Summa sidvisningar

söndag 15 december 2013

Det kommer bara över mig!!!!

Idag har jag terroriserat alla mina SJUKSKÖTERSKE vänner med 1000 frågor!!!!
Tänk om jag inte klarar det....??
Fast jag har bestämt mig....jag ska klara det!!!!

Men man har frågor om allt från buss till praktik.
Känns som att kasta sig handlöst ut i det okända. Även om jag jobbat hela mitt liv inom vården så känns detta annorlunda.
Jag MÅSTE hinna vara mamma...för mig är det viktigaste av allt. Att inte "hinna" med är min skräck!!!!!
Huamje...jag inser att detta blir tufft. Nu har jag jag en förstående man vid min sida.....

Han har nog denna bilden på näthinnan....ack, så besviken han kommer bli när han sen ser mig  i de blå kläderna eller...vita klänningen!!!! Haha....
Lånad bild




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar