Summa sidvisningar

torsdag 12 december 2013

Julstressen!!!

Känner Ni av den?
Att titta på Ernst "små pyssel" kan ju stressa upp vem som helst. Jag tänker inte stoppa nån korv,göra gigantiska kransar,slå in paket med olika snöre och grejer....jag tänker inte göra egen sill ,inte göra 100 köttbullar och inte stöpa ljus!!!
Jag kan göra saker jag VILL och har tid med. Tid har nämligen jag just nu...men den ska räcka till annat än just "julstök".

Vi ska fixa oss en gran. Vi har haft plastgran. VÄÄÄÄGRAR i år...

Köpt lite nya kulor...den brukar bli så ful varje år. I år ska den bli....mindre ful!!!
Haha, det brukar hänga så väldigt mycket i nämligen.

Man kan önska sig en fröjdefull jul. Det räcker nästan tycker jag!
Julklappar blir det, mätta blir vi, lyckliga bör vi vara innan...den kommer INTE komma just på julafton från en skänk från ovan. Den får vi jobba på resten av året.

Hoppas mina barn ska minnas sina jular som den bästa.
Vi gör vad vi kan för att den känslan ska infinna sig...trots köpt korv och pepparkakor bakade av "köpt pepparkaksdeg"!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar