Summa sidvisningar

måndag 16 december 2013

Julkänslan och marklyft!!!

Nu står vår gran här. I år är den såååå fin. Springer å kollar på den hela tiden. Luktar gran i hela huset!!!!

Johan kom hem med den idag och vi tog in den direkt och nu är det fina kulor i den. Jag lyckades styra upp pyntandet lite..Isolde fick en egen gran också...eller den syns inte för allt glitter. Men under glittret finns en gran!!!

Jag åkte och tränade efter granen stod färdig .Idag blev det marklyft...då får jag hålla mig nere i "stora pojkrummet". Gick bra...jag känner att jag fått till bra teknik. Det handlar mycket om just teknik!!!

Vi hade en lika lugn dag som jag tänkt. Somnade  till i soffan med Isolde en sund sen fick vi gå ut lite. En mörk och blöt promenad till stan för att fixa lite saker. Lite frisk luft gör susen+ kaffe!!!

Vågar man hoppas på en vit jul.
Nu blåser det igen här...

Jag ska snart in i duschen innan jag tar TV kväll.
Johan kommer nog hem lagom till det. Han tränar just nu.Han ska snart utbildas iCrossfit och MÅSTE se till att träna teknikträning. I crossfit är det vad det handlar om har jag förstått!!!!
Ska bli så kul när vi kommer igång. Johan ska köra i morgon Borås....jag är avis!!!!
Får nöja mig med att träna brandmän i morgon...haha!!!
Funkar väl det också när jag tänker efter!!!

Ha en fin måndagkväll!
Här är de...Isidor visar oroväckande stort intresse!!!! Jag har köpt lite nya kulor i år...så fina!!!! I år kör vi VITT och silver!!!! Oväntat??? Näääää...haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar