Summa sidvisningar

torsdag 26 december 2013

REA,mat och träning!!!!

Hej på er?
Har ni haft en slappar-dag???
Tänk att vi fick sovmorgon IGEN!!!!

Johan har varit lite halvdålig här idag och igår kväll.
Jag och Isolde åkte in själva på mellandagsrean. Hon är en ren fröjd att ha med sig. Hon går så snällt bredvid och fick välja kläder själv som hon ville köpa för sina pengar. En glittrig tröja...inte sååå oväntat!
Isidor fick lite på Polarn &Pyret.
Min favvo affär!!

Här hemma hade det lekts med bilar under tiden.
Jag gjorde ett ordentligt röj bland Isoldes lådor...igen. Känns det som!!!!

Nu är det ordning där i alla fall.
Dom har mycket leksaker men inte i drivor på nåt sätt...kläder finns det mer av. Haha

Jag valde mellan vila och träning.
det blev träning...snabbt och effektivt. Har problem med mitt knä så jag fick tänka om lite och det blev armarnas dag!!

Sen hem och fixa till oss inför kvällsmat hos mamma.
Vi alla va helt slut efter julfirande i dagarna 3.
Men mysigt att kunna ses i alla dessa dagar.

Nu har vi lagt barn och ska sätta oss till rätta. Ingen bartömning med skåps tömning på Alladin asken.
Eftersom vi varit lite halvrisiga här så har vi verkligen inte överätit något av julens läckerheter. Igår tog jag med allt överblivit julgodis till min pappa. Så nu är det tomt på sånt!
Vill inte ens se det mer....

Så nån "julångest" lider vi inte av här....
Ganska skön känsla att inte ha den där..."skärpa till oss" känsla.

Nu ska vi krypa under filten och se nån film.
I morgon är det en vanlig fredag. Skönt!
Jag ska träna på morgonen när vi vaknat, sen blir det bio på eftermiddagen med systeryster och Vera +Isolde och jag!

KÅNKEN, denna ljuvliga rygga. Isidor fick en i julklapp...jag blev gladast!!!!

Isolde fick en discolampa...överlycklig

Lite mer nytt till rummet!

Ordning och reda...ett tag!

Var är armar och var är benen? "Gummigubben".....



 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar