Summa sidvisningar

tisdag 17 december 2013

Pepparkaksbak och kärlek!!!

Jag har just satt mig i soffan med lite glögg och gaaaanska mjuka tjocka hembakta pepparkakor. Bakade med kärlek och tålamod.
Efter dagis så tog jag fram den sista "korven" med pepparkaksdeg.
Även en av brorsorna gjorde oss sällskap men ville inte baka...bara provsmaka deg och lyssna på musik.
Vi blev sittandes ett par timmar...mysigt att få sitta ner med även stora barn och gå igenom lite vad som händer just nu. Snart jullov och det verkar efterlängtat!!!!

Johan är kvar i Borås och har kört Crossfit...BLODSMAK va ordet han sa när jag fråga hur det var!!!!!

Jag har långlunchat med Sussi idag . Vi gör det för sällan....

Innan dess avvekade jag några pass på gymmet. Spinning och Tabata med Brandmän. Dom blev lika trötta som jag!!!!

Kvällen kommer så fort nu...blev bara skumbad och sen välling i soffan här. Sen va det läggdax!!!
Dom lägger sig så gärna...aldrig några bekymmer!!!

För mig blir det "egenkväll" i soffan!!!!!

Mycket fina killar i mitt kök denna eftermiddag!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar